星期五, 7月 01, 2005

25歲的大計

一路以來在我心目中都認為,25歲係一個期限,係一個成年人同一個小朋友嘅分別,25歲之前可以只係掛住玩,玩樂渡日,隨心所慾,但到左25歲真係要為自己前途打算,真係唔想到左30歲都唔知自己做乜.

咁o岩今日就係7月1日,係2005年嘅一半,回想前半年自己就想法多多,但都係乜都未做過,而家真係要的起心肝做D野啦,第二就係出黎做左咁耐野,自己個RESUME好似一路都無乜進步過,都好似仲係咁上下,SOFTWARE都中係識個幾個,好似唔係好夠,雖然工作經驗係不停地累積緊,但自己覺得唔係好夠......想有再多D

:)

咁o岩琴日同RYAN都相以好黎緊一齊搞個WEBSITE.....從中吸收一D經驗,其望個SITE年底可以完成,亦都係我而家一個小小嘅目標,其實最大問題係我對WEBSITE唔係咁熟,可能開頭有困難,但我真係好想完成佢.

其實POST出黎係想同大家分享下之外,都想用黎題醒住自己,1/7/2005會經講過D咁嘅野。

8 則留言:

ivan 說...

hehe...我曾經聽你講過要攪website喎^^
大計既野有心去做就幾時都可以開始!

我由”大一”開始已經計劃過..同做過好多有關design既野..但到頭來都係由零開始..而家先係再起步..hehe!

最僅要肯開始..肯堅持!
就乜都得!!
努力啦jacky!!

JACK 說...

上次同你講都差不多一年前啦,我咪就係而家d香港人羅....議疑不決,決而不行

:)

Ki. Yee 說...

你set 25歲做一個期限, 都無錯。但你亦唔好因為SET 自己期限而令自己有壓力喎!

我公司有個同事.. 同我差不多大, 佢成日因為要SET 自己前途, 成日都講不甘心係現在呢間公司做野.. 成日都無估發脾氣, 令周圍D人都怕左佢。其實佢就係俾自己太大壓力。

其實我咁講... 想講你知, 你現在做事.. 都是吸收緊經驗。只要你樣樣不要半途而廢, 睇多D唔同類型的事物, 都叫學習的一種。不要令自己大壓力而令你個不開心呀~

ivan 說...

係呀..龍鼓灘BBQ果次..hehe
有小目標就ok啦...慢慢積小成多啦^^

匿名 說...

想八卦問下你個web係咩主題咖?或者問主要個web係想整d咩上去?

JACK 說...

無乜突別主題.....又或者成日會轉GRAPHIC,由於係試驗性質,主要都係當一個PROFILE,放下自己做過嘅作品啦....

如果將來有幾會,好想搞個關於music,又或者關於打鼓呀,夾band 嘅 site.....因為自己比較鐘意音樂。不過仲係做好而家呢個先啦。

:)

JACK 說...

好多謝大家的支持,一定唔會令大家失望

Ryan 說...

今次大家輕輕鬆鬆地做,我反而好有信心做得成喎! 互勉之!