星期五, 7月 29, 2005

熱血青年.....


上星期到友人家中見到一本無左封面嘅書,不經意地看了幾頁,好似幾吸引就借左黎睇,早幾日都係張佢放埋一二邊,近日無野做就攞出黎睇下,一睇之下間直停唔到,不停不停咁睇,好想用最短嘅時間睇完佢,唔係因為佢文筆好好,而係佢係一個熱血青年.....

本書嘅書名叫(浪蕩澳洲365天),係講一個大學剛畢業嘅年青人用自己6,000澳元($10000)到澳洲生活一年,其間佢到處同人打工,周圍識朋友,踏單車由南到北游盡澳洲,工作如何辛苦,風景如何美麗,他鄉遇雇知嘅喜悅,成本書講嘅盡是佢一年中的生活體驗....有錢都買唔到.......

睇完後十分有衝動,隻身出外遊歷一下,但要面對語言不通,一個人到他鄉嘅孤獨,自己確係欠決一種勇氣........原來想飛都要好大勇氣..

我絕對訓身推介
:)

4 則留言:

ivan 說...

aa
我表妹同一個朋友,6月先去完妳講既澳洲之旅,
佢話去到就係每日耕田,
係佢屋企食飯(真係家常便飯,佢諗著好好食hehe)
附近無得shopping,
不出半個月就呀走...佢邊到辛苦慣呀...
佢以為好好玩,整個旅程用左萬幾蚊囉!
番到黎咪糟晒..又買唔到野...一味鬧囉...!
一早同佢講左佢又唔聽...而家d後生嬌生慣養^^
邊得呀!!

JACK 說...

無錯佢這個係受苦團,但所得嘅經驗絕對去唔係SHOPPING可以買到....
:)

ivan 說...

我知喎...係d後生唔聽人講之麻^^

我姑姐好笑呀..
我都有塊田又唔見妳(指表妹)落去耕

對我黎講體驗下當然唔錯啦!

Ryan 說...

hehe呢本好野黎架!我睇完好想拋低呢到d野去闖下。
或許,我三十歲前會用呢個working visa到那裡體驗生活!

友人上