星期六, 7月 23, 2005

last day...

今日係我嘅LAST DAY,上午好快咁交代晒D job ,下午仲好好人咁比我早走,轉死性....可能佢唔想見到我無野做齎坐啦....篤眼篤鼻..... 今日之後又要努力揾工啦......

琴晚去左夾band,都玩得ok喎,最有Feel,都係校長嘅酒紅色的心好玩....今次仲用左MP3黎錄音,而家聽返好搞笑,同有好多位要改進一下.....

3 則留言:

ivan 說...

係咁架啦...又未去到恨你個階段既...
如果佢重鬧你..你重驚^^
計埋我..半年內我舊公司已經走左4個添呀!
haha...走左個個都搵到唔錯工作呀..
希望你順順利利啦!

匿名 說...

mp3有冇得試聽咖?

JACK 說...

唔好啦...
下次好D先啦
:)