星期日, 7月 17, 2005

HAIR STYLE

早幾個月因為想電髮所以都有幾個月無剪頭髮,但係而家又要見工啦,又要剪返個醒D嘅髮型,留左咁耐要剪左佢真係有D唔捨得,不過無計啦。幫我剪頭髮個位朋友,幫我剪左個我從未剪過嘅頭,我到而家都未係咁慣,佢就好滿意,我就硬係覺得怪怪地.......

4 則留言:

ivan 說...

勁短呀...係咪接近skinhead呢..hehe
其實我唔係好鍾意比人剪頭髮!
成日都唔係好合自己心意既..
剪左無辨法唯有死死地氣接受...
同自己洗腦話好好睇囉..好呀Q架^^

JACK 說...

前面好短,後面好長....

ivan 說...

咪似係短d既齊陰咁...一.一"

Ki. Yee 說...

唉... 我同你都換左新髮型,我走左去電髮。

可惜.... 我想要電的曲度,就做唔到我要的效果... 現在我真係想快D整番直呀!! BUT 因為太傷頭髮.. 我點都要等3星期先整得直....

真係...好後悔呀 ..><