星期日, 7月 10, 2005

I hate PC


我係一個MAC嘅用家,點都會唔係咁鐘意用PC,可惜公司係用PC,都有D唔慣,今日問題終於黎啦,佢無端端down左,開返嘅時候,個WINDOW以經死左,好彩唔係死HD,D FILE仲可以救得返,呀老頂仲就咁比隻WINDOW碟我,位聲唔出就走左去,我一早同你講我唔識用PC啦,莫講話救機......,一般操作都唔係咁慣.......

以上係船河回流嘅相....

8 則留言:

Dicky Chan 說...

最左手邊那個是誰?
咁靚仔既?
有冇拖拍?
如果冇就應該介紹下俾佢了..........


你地竟然冇肚腩,真是羨慕死我.....

ivan 說...

中間兩個咁似兩姐妹既...hehe^^

Stan Yuen 說...

FUXK DA PC!!!!!!YEAH!!!!!!!

JACK 說...

ii u a right 佢地表姐妹

MAC反而中好 基本的救機都可以應付
pc 我就真係焦無能為力

JACK 說...

dicky 你唔見我廷胸收腹咩

匿名 說...

個道理同用慣pc既你叫佢mac一樣,兩者各有長短,都係睇番自己需要,不過你公司都幾奇,我估你都係做graphic野,點會唔用mac走去用pc咖?

ivan 說...

aa
係香港好多公司都會用pc代替mac喎...
一來平..
二來好多做graphic既software都係pc有囉!
係鬼佬就佔大多數用mac^^

匿名 說...

哦... 咁cheap咖d公司?因為我識果d多數係類似freelance形式咁做,佢地都係用mac,我以為d公司都會用mac添