星期四, 7月 21, 2005

酒紅色的心


講下Dband友,佢地個個人鐘意D歌其實好唔同,有人勁愛OASIS,有人鍾意BLUR,有人只聽coldplay,有人最鍾意玩beyond,我就最鐘意MAROOM5,個個鍾意D歌都好唔同,有時都幾難搞....不過夾BAND就係咁,玩下你果D玩下我果D,先可以聽多D歌.....

今個星期有人題意玩下80's嘅歌,因為好經典,所以說找左ALAN 嘅酒紅色的心。無錯經典真係經典,我聽幾多次都仲係咁好聽,而且佢個鼓,好簡單,一D都唔復雜,但都聽得出在個BIT度用個心思,好過而家有D香港嘅流行歌,多數一個4拍4 BIT打到尾......其實可以花多D心思在個BIT果度,咁咪可以簡單突出隻歌,咪唔會而家D歌隻隻一樣攞.......

7 則留言:

匿名 說...

我想話,我就鍾意譚校長囉!哈哈!佢唱歌,正!

JACK 說...

我都係
鍾意佢舊果d歌,幾時聽都咁正.

就正如張相盒帶,隻隻歌都係主打,隻隻歌都係經典,而家果D係求其plug幾隻歌就又出新碟,好似求其有十隻歌一兩首好聽就可以出碟咁...

Ryan 說...

好似係叫beat,唔係bit喎!

ivan 說...

我記得第一次買既一盒帶係beyond既長城!^^

JACK 說...

唔好意思我又串錯字

匿名 說...

如果你要我選ALAN最好聽大碟,我都會選愛的根源,因為真係好正。^^喂,佢八月開演唱會喎,你買左飛未?哈

匿名 說...

慈, 我同易拎&南傾過, 下次好可能玩張學友的"再度重遇你", 宜家努力寫譜階段, 你得閒就聽下首歌, 鼓PATTERN好慢, 但係有些少花巧, 我相信應該難你唔到!!
Gib