星期一, 7月 18, 2005

BASKETBALL GAME.....

平時一大班朋友都會BOOK場打波,由畢業到而家都無乜間斷過,不過我就比較小出現,今次見咁耐無去到要蒲下頭,畢業咁耐大家無論,體力同技術都不及當年,打兩打就無氣,正明大家都老啦,如果對往而家D靚仔,一定輸比佢地......不過都好可以聚下,從拾一下以前一齊嘅回憶.....

由於RYAN同朋友般出黎住,所以今日幫佢般屋,雖然唔係好多野,但係唐樓無電梯一個人抬住陪29吋電視行三層,仲要洗樓梯,地下濕泣泣無得停都幾係野.上到去間屋都OK啦,兩個人夠住家啦..........希望佢地唔會打交啦 :)

4 則留言:

匿名 說...

係邊到住丫....有冇好介紹丫...

ivan 說...

我諗唔係你地老..
而係越來越小運動就真..!
個個星期打同隔個星期打都好唔同啦!
正常而家正直顛峰..^^

搬出黎又真係幾自由喎!

Ryan 說...

係啦,我琴日先講潘志豪好似同我地差不多年紀,正值運動員生涯既高峰期喎...

To Ivan: 我就係想要過我希望過既生活law!

JACK 說...

茄 佢地般左去土瓜灣

25係我瘋顛期,唔係顛峰期