星期日, 7月 24, 2005

書展

一年一度嘅書展又到啦,唔知點解我每年明知迫到死,都會去一去,但係多數都好小買野,今年都唔例外,排左好耐先入到去,我仲一開始行左簡體字書果邊,D簡體字書好平,平均$20-$30左右都可以有一本,都好低買但係因為太多人啦,同埋其實在旺角都可以找到D書,所以想留到平時行書局先買,行下行下行到D繁體書區,見到D書明明同簡體書一樣,但價錢就貴左3倍有多,好唔捨得買.....

行到中段開始無也心機行啦,因為太多人迫到行唔到又睇唔到,為有中點進攻,快快行完就算啦......打完仗咁.....累到死

4 則留言:

匿名 說...

我本來今晚都想去,但有個friend去到話有好多人,打左電話黎通風報訊,結果冇去啦。反正我其實都冇咩要買,只係去八下。

JACK 說...

其實我都無也想買,要買嘅其他書局都有得賣....咪當一年人度行下花市咁羅....
:)

ivan 說...

我而家都轉睇簡體書多...都一樣既^^

JACK 說...

無錯雖然佢地嘅印刷同用紙都比香港差,但佢地嘅DESIGN都算係ok家,如果係睇文字書就無問題,仲好平添,但要PENTONE對色嘅書,就信唔過啦.....