星期五, 7月 15, 2005

DRUM

其實我想買一套鼓都好耐,一路都想買一套真鼓,但係如果要買套真鼓放在屋企,一定會比人投訴,因為實在太曹啦,如果要做隔音就真係好貴...

今日LUNCH時行過通利,見到有套電鼓,個店員仲話可以試下,咁咪坐低試下law............數分鐘後
上手都OK啦,點都無真嘅咁好,不過勝左夠方便,YAMAHA 價錢ok啦$7,000左右啦,正常價錢.....。

放工前打個電話比呀IP(教鼓呀SIR)問佢意見,佢話YAMAHA D鼓好差嫁,千其唔好買,好易壞,佢話左另一隻比我知,話果隻好D,價錢係$20 ,000嘩好貴...點買....不過佢話好似有FRIEND放$4,000都仲可以諗下
:)....搞到我成日都諗住佢

4 則留言:

匿名 說...

你地冇自己一班band友租band房咩?係呀,香港地真係好難話買套鼓番屋企練,有位放都嘈死啦!不過我見似前有個打鼓friend,佢地間band房既隔音都係diy咖啦,用d盛蛋紙皮殼做咖,又去執學校唔要既二手地氈,幾慳!

ivan 說...

用蛋殼加發泡膠隔音可能唔錯喎^^
呢樣攪得掂做乜都得啦..!!

JACK 說...

好難架,月租BAND房比較貴,大約3000左右啦,大家暫時都未係咁PRO,可以唔洗諗住...

用d盛蛋紙皮殼做,嘩咁勁,WORK 唔 WORK 嫁....

匿名 說...

用果d盛蛋紙皮係work咖!不過你要同街邊d阿婆爭囉,哈,有排儲咖。

我個friend當年好似有好大伙人一齊夾份,冇咁溶,佢當年都仲係學生,不過有做part time。