星期二, 7月 26, 2005

屋企尋寶


今日係唔洗返工嘅第一日,見完工咪返屋企囉,成日咁得閒咪執下野(平時間房好亂,D野周圍放),都執左好耐,都掉左好多野,但無意中比我找到個經典,(豬仔錢箱)其實都收埋左好耐,佢係早5,6,年前千身萬苦找回來的,雖然唔係由細用到大果個,但係見到佢都好有FEEL,而家要揾都好難啦.....一定要好好收藏.........
:)

7 則留言:

匿名 說...

哈,你令我諗番起我都有去搵番一件雞生蛋既鐵皮玩具。我記得細過既時候,曾經擁有過呢樣玩具,所以就去左d網上拍賣場搵,結果真係俾我搵到呀!!幾鬼開心!雖然買左番黎只係玩左幾野我就收埋左落床下底,但係都算係一種對童年既懷緬同記念。

Dicky Chan 說...

經典,我以前都有隻,但已俾我踩爛左....

ivan 說...

hehe...令我回憶起我自己最懷舊既係匯豐銀行獅子錢箱...唔係自己買..係小學校長送..對我當時黎講係一種鼓勵....好有記念價值!
我上個月先碰見過呢個校長添..
佢老lu動作好慢lu..haha

JACK 說...

以前細個都有用過,不過多數都係為左攞錢出黎,就界開個肚.....隻豬就咁死左
:)

匿名 說...

Ivan,最近獅子銀行出左d saving box 復刻版呀,你駛唔駛買番個黎懷緬一下?哈

ivan 說...

唔駛啦...我個隻重係舊屋個衣櫃到呀...
懷緬既野回憶下得啦...
擁有又未必識真珍喎..haha

匿名 說...

O wind (Joe) , 「會出煙既鐵皮火車頭玩具」未見過喎,點既樣咖?另一樣令我懷念既玩具係任天堂出既電子遊戲機,有八爪魚、降落傘等等,不過我知呢d機出面炒得好貴,所以冇諗過買。

ivan,
懂不懂得珍惜,與「擁有」沒有必要關係的。^^