星期六, 7月 16, 2005

又失業啦

自問自己D Design 唔算係好好,亦唔係差,有好多DESIGN佢地都好滿意。但估唔到居然用我唔識修理PC為借口,要加長我個試用期,其實係知到未來數月都係淡季,想用多幾個月廉價勞工,好識計數.....
我豪不考慮唔DO


FUCK IT

8 則留言:

匿名 說...

支持!反對無良僱主任意剝削員工!你上工時佢一早知你用開mac機咖啦下?同埋你係做design,唔駛做整機喎!
東家唔打打西家之嘛,車!

ivan 說...

支持..支持..!
呢d無良僱主做唔做都擺...!
一走好運就自然黎^^..
唔駛驚..出面好好景..積極搵過啦^^

JACK 說...

thx your support......
:)

JACK 說...

其實間公司有好多手段,我都係睇唔過眼

ivan 說...

呀..有無興趣入starTV做graphic呀!
有的話我可以幫你試下問下!
因為有個舊同事上星期問過我!
雖然唔一定有著落..
但你肯我就幫你問下..hehe

Stan Yuen 說...

Don't be too emotion sometimes....these kindna shit happen to every company all the time. You have to learn how to deal with it, or else u'll always be JUST a graphic designer. Don't give-up, bro.

JACK 說...

thx every body....&bro

Ki. Yee 說...

我都支持你!!!

真係東家唔打打西家... gigi都講呢間公司有問題... 你一早唔做可能係好事, 唔好係呢間無良公司做... 浪費你時間!!

再搵一份好工啦!! 你一定得!! 我萬分支持你!!