星期三, 6月 29, 2005

AV

早幾日租左隻VCD 黎睇,我平時都有租碟睇,有時都會租到D好悶嘅片,我好多時都會捱埋佢,雖然係飛住黎睇,但都會睇到佢出字幕...
但係這套戲真係捱唔到,中途就cut 左lu,費事浪費我時間....

AV在戲院上左之後都有好多推薦過這套戲比我,話佢好好笑,好好睇.而家咁咪租黎睇下,套戲主要講一班大學生,因為生活無聊,決心做D野,做乜?就係集資黎請個日本AV返黎輪流做一次轟轟烈烈嘅過程.....

無錯係好新嘅題材,係好貼近時下年青人。不過我得佢地咁決心做D野,原來都係為左同日本AV做一次,咁未免無聊左D,開頭以為佢地會直住拍AV創一番事業,點知都係為左自己......失望


睇到一半睇到佢講到拖泥帶水,悶到死為有cut 左佢啦....

唔知你地有無睇過呢可能你地嘅意見好唔同,請留言....thx

4 則留言:

匿名 說...

呢套我本來想去睇都未睇。個導演彭浩翔好鬼青輕有為咖。全職殺手(劉華同反町做果套)咪就係佢作個故仔咖囉。另外大丈夫同公主復仇記都係佢既作品。呢三套電影我都好鐘意。認識彭浩翔係因為全識殺手,因為我鍾意反町,所以好留意呢套戲,後來仲去買左本小說睇(搵得好辛苦呀,去台灣web先買到),發覺呢個作者寫既野幾touch到我,而且佢唔係果d亂up吹水,而係做足資料搜集既作者,佢可以好仔細咁描述d槍既detail。佢既作品亦都得過好多獎。大丈夫係一套好過癮既笑片,有人話好無聊,但我覺得好好笑,而且仲有好多笑位係會心微笑果隻。我覺得要做到捧腹大笑唔難,但要會心微笑真係唔易,要釋透人生好多細節。公主復仇記我覺得佢個message好好,好捉到現代人既心態同想法。你講呢套原來出左碟拿?等我去買隻黎睇先……

JACK 說...

無錯我都覺得佢DDetail 位好好,有好多係生活嘅細節都留意到,D大學生嘅口吻,語氣,舉動都該畫得好好。

這方面係值得讚
:)

Ki. Yee 說...

我無睇過呀~

可能因為個名係AV.. 唔知點解唔會去睇囉~
因為都估到佢講咩...拍AV.. 點搞野..

想到呢D.. 我都唔想去睇... >.<

JACK 說...

aa 你講果幾套戲都有睇過,不過我都係太鍾意,係大丈夫比較深刻影像...

:)

無錯你話(令人捧腹大笑唔難,但要會心微笑真係唔易)講得好o岩,所以我較喜歡英式優默,多過美式笑話....