星期二, 7月 12, 2005

新居入伙




公司有位同事新居入伙,邀請我地一齊去玩下,而佢的新就係坪洲啦,開頭我知佢住坪洲覺得好遠,坐船都要坐半個鍾,返工咪要好最起身.....但當我去過佢屋次後,就真係一個5星級的家

佢間屋係好近碼頭,可以見到架船到岸先出門口,有海景,又有山景,比其他離島小人,好舒服,空氣清新,再加上屋內簡潔的裝修,極之配合,好似去左度假咁......

有d唔捨得走
:)

8 則留言:

ivan 說...

望落好靚、好舒服咁喎^^
比租度假屋重靚~
遲少少唔僅要啦都抵番啦!

Ryan 說...

你有冇上山頂遠眺disney呀?幾好feel架!

JACK 說...

ii 係真係好得,如果在中環返工,就一流....佢比長洲,同南Y島小人,比較寧靜.....好正

Ryan 去左橋頭度睇風景,好靚,仲睇到DISNEY

Dicky Chan 說...

真係掂呀
我都有個同事搬左入坪州,係買既,個次入去燒野食,踩單車,行上山,嘩真係好好好正,空氣又清新.....我見樓價都唔係貴。真係諗得過。

JACK 說...

佢都係買既,可能係同一樣,問過主人家, 大約70萬左右,市區好難搵,新界都無咁平

ivan 說...

我而家係上環做!!
諗得過喎...hehe

Dicky Chan 說...

我個同事個度細好多,約300尺,離碼頭有十分鐘路程,售價30萬左右,一年前入手。

匿名 說...

好少人住坪洲架喎