星期一, 7月 25, 2005

船河

風和日麗最好就係出海,今次我以作客身分出值GIGI嘅船河,雖然好多人都唔識,我今日比較懶,無乜主動認識新朋友,但我總可以樂在其中,上下水,晒下,落下水,又晒下......晒住太陽聽下歌,吹下海風都可以好舒服.......

返到屋企一照鏡,嘩點解咁黑嘅,又変左隻燒豬啦.........

3 則留言:

Ryan 說...

琴日真係好風和日麗兼好曬,我心情好到冇得頂! ;-)

p.s.得閒不如出黎同我食飯 > ~ <"

JACK 說...

無所謂
又唔早D講,我今早先在中環見工.....

Ryan 說...

哈,你知我係邊到返工架,你有心就會搵我架啦~