星期四, 11月 03, 2005

紅白機 到 PSP



中午食飯同D同事講開遊戲機,講下講下講到,去以前小時玩嘅game同遊戲機,我地始終都係同一代人,以前玩嘅都係一D好經典嘅game,好似,雲斗羅,孖寶,.......實在太經典,但係有無諗過佢係太經典,定係我地以前無咁多選擇呢??好有可能以前機種無咁多,玩黎玩去都係紅白機啦??由於現今科技發達,Game嘅質數不段題升,無論在畫面,故事,內容,CG都大大題升,而機種亦多左好多,有PC Online Game,PS2, X BOX, PSP,
GAME CUBE, GAME BOY, PDA GAME.............相比起我地以前,而家嘅小朋友真係幸福啦....

7 則留言:

ivan 說...

haha...呢兩隻我都有玩過呀...
重係初初買機時玩架...
成班唐細佬同表弟一齊玩...好開心架..
不過當年我買左"灰機"
亦係我最錯既決定^^
因為灰機帶我只係買過一隻...
其它都係玩細帶...
雲斗羅太好玩勒^^

JACK 說...

仲記唔記得雲斗羅開機時,
要按上上下下左左右右B,A,B,A 可以有不死身.....

仲有D乜鬼500合一,其實好多都係重復,50隻GAME都唔知有無...哈

ivan 說...

記得啦....按到手都攰...^^
仲有一兩盒係500合一....
我部灰機重係度呀...
不過就係舊屋...
重玩得架...haha....

Ki. Yee 說...

哈哈, 我作為女仔, 都有玩過上述講的game 。仲有打上上下下左右左右AB...我一定係要不死身, 因為我死得好快 ...呵呵。 "熱血高校" 我就最喜歡玩。

紅白機真係陪住成長。

ivan 說...

aa
熱血高校我重諗住係男仔先岩玩添...hehe
任天堂最高境就係追紅色果部磁碟機..
就始終擁有唔到...窮...無錢..我諗係^^
d舊機全部無比到人..重係番到呀...
有灰機、pc-engine、實turn
game-gear呢部就唔記得左去邊..haha
世嘉就係表哥到玩過...

JACK 說...

aa 無錯最後果關,係空中飛人,係最難玩嘅一關。熱血系列我都好人中意玩家....

ii GAME GEAR 你都有呀,好食電果喎..哈

ivan 說...

JACK
係呀彩mon好食電..都真係唔記得去左邊^^
因為玩左好短時間..個部野可以睇埋電視..hehe

AA
haha...cafe妳講左好耐路喎...^^
我最多support妳d懷舊機囉...會唔會快d開呢!!
肥瘦大盜又真係好好玩喎...^^