星期一, 11月 21, 2005

$9,800與$22,000

今天放工約了一班BAND友一同前往TOM LEE Shopping ,每人都在找自己的心頭好,有人攬住個Keyboard 唔願走,有人眼甘甘望住支結他口upup,有人揸住支bass扮勁,扮型,我就更係坐埋位試一試我個目的啦......其實今晚嘅目的係我自己去買鼓........

其實都無得點揀,因為選擇根本唔多,眼前只有兩個鼓,同一樣牌子,一個$9,800,另一個$22,000,首先係試平果個,OK啦心中有數,之後就埋位試貴果個,一坐埋去個feel都好唔同,而且無論外型,鼓面個質感,出來個聲音效果,各樣各樣都充份表現,一分錢一分貨,在心中確實有一刻爭議過,當中就更係天使同魔鬼嘅對決啦.......激戰15分鐘後,天使勝了,都係只有面對現實,最後成交 $9,800。之後仲有D濕濕碎碎嘅錢要比......大約一萬左右啦..........過幾日送黎......
以後就無藉口唔練歌啦......

來年都係要堅D先得啦......不過有人約我出去飲野都會到嘅...哈....

10 則留言:

匿名 說...

好豪0者!

JACK 說...

其實經已忍左手家啦.......我諗來年餐餐都要食麵包啦.....哈

ivan 說...

睇黎...好有決心咁喎...hehe..
想做鼓神...^^

Ki. Yee 說...

咁貴一倍.. 一定有唔同啦。 用料都已經會唔同先。

我想問.. 你個鼓會放係邊處呀? 放係home 咪嘈到隔離鄰社囉?

JACK 說...

ii 股神就有份.....哈

其實係電子鼓,可以用headphone......

匿名 說...

真替你高興,終於達成心願,可以有屬於自己既鼓,咁以後咪可以係屋企日練夜練啦!

JACK 說...

其實之前定下買鼓嘅心願,一個係為左自己,其實仲有另一原因,可惜而家實現唔到啦.....

Ki. Yee 說...

哦.. 原本可以用HEADPHONE 架..
咁你俾心機練啦... 學有所成.. 就要表演我地睇下啦~

Ryan 說...

幾時可以上黎玩呀?

JACK 說...

除時都得啦,不過由於銀彈短缺,要比返BOOK房錢.......哈哈...講笑姐