星期五, 11月 18, 2005

有感而發

本人開始寫BLOG 都有大半年啦,回想起之前一得閒就亂咁ramdon 咁,睇人地D BLOG有時會遇到D同聲同氣,話題有feel嘅 BLOG, 好多時都會keep 住長期光顧,當然係單方面暗戀,網主係唔知情家啦.....

不知何故一陣密碼風吹至,身邊有部份朋友也加入了密碼行列。對於朋友個BLOG要加密碼,一定有佢本身嘅原因,暫不便評論,但係某情度上,對於我黎講帶來左小小麻煩,同埋有以下嘅有感而發........

在我個人立場寫BLOG就好似一個個人電台,你係主人有權講任何你想講嘅野,當然D野係你自己講,某程度上都要付返D責任,有時都會遇到D野想講,但又唔想比咁多人知,這時候我會取捨一下,可能我會放棄這個topic又或減小這篇文章嘅內容,但我係唔會選擇在個blog上加上密碼,因為我覺得BLOG係一個自由嘅地方,你講嘅野係自由,你又可以自由咁選擇自己中意睇嘅BLOG,無人可以逼你睇一個你唔中意嘅BLOG。除非有人揸支槍指住你啦。

如果有人暗戀咁睇你個BLOG,可以正明你個BLOG唔係一個無無聊聊只係返工放工日日一色一樣 ,而係一個有用過腦寫出黎嘅BLOG,而且仲有一班好好嘅FANS一直支持你添。到最後好唔希望發展到有一日,我亂咁RAMDON D BLOG嘅時候,全部都要打密碼先入得,咁就唔係咁好啦........以上只係一時有感而發,並無對任何人不敬之意.....

話咁快就星期五,又係心水歌曲推介嘅時候,今個星期想同大家分享嘅係一隻好舊嘅歌,本星期經常在公司同事個Iturn聽這一隻歌
,係杜得偉嘅 (准我再一次),隻歌數數下都有成十幾年,而家聽返,都仲係好正.......

8 則留言:

JACK 說...

有家,有好多都仲暗戀緊家.....

匿名 說...

同意jack所講~
不過朋友加了密碼總有原因~對我來說~只不過看少幾個blog~但心裡總覺得寫blog的意義是分享~加了碼~...算了吧~反正我近來都較忙~ha~都係search台灣女仔d相睇好d~咭咭~

匿名 說...

你岩,不過我都上左鎖haha
有關工作果d我多數鎖
加多個鎖,心理上無加鎖
好早前都有d驚驚地
話晒都批評緊公c
岩岩sina又有新加呢個功能,幾好

匿名 說...

有無暗戀我先,有就開番比fans睇,哈哈﹗

JACK 說...

TAMMY BLOG某程度上係公開嘅地方,但係某程度上又係私人地方,你有雖要的話,當然有權選擇加唔加密碼啦.......

爆格 當然有暗戀過啦,不過而家變左明戀啦....哈(講緊個BLOG)

Dicky Chan 說...

對,又要開,又要鎖,好煩。
其實我就開左另一個account,齋寫唔用呢個account re人,純粹發洩,咁亦唔會俾人link到去睇,那個秘blog,都寫左成半年,有時睇返都幾過癮架。
咁就解決左d無謂煩人攪三攪四。

Ki. Yee 說...

hi~ 我寫blog 都只是半年時間

其實我寫blog 只是想舒發下個人感受, 同想我周圍的朋友分享我的興趣。

但我一定唔會給我公司的朋友知我有呢一個blog的, 有時真的發洩公司的屈氣.. 公司人知是不好。

jack , 你形容暗戀人d blog好貼切 , 哈哈! 因為我已經習慣一開電腦就睇你同ii了。呵呵~

JACK 說...

有時睇一D你唔識嘅人,有時個感覺真係好似偷窺咁家.....