星期五, 11月 11, 2005

這時什麼的新一代

我個位一向都好自成一角,可算是旺中帶靜,只有前面一位同事係離我近小小,但係早幾日就多左一班新鄰居....一班不知所謂嘅鄰居....
事原係公司請了一班PART TIME,一行四人主力係上個月在POLY U賣機後,客戶再憑單據上來公司取機,咁佢地嘅工作就係幫佢地試機,同取機.....佢地4條蛋散,我估十零二十歲個個個樣都好似成日在旺角見到果D兩失青年咁,成日在我後面鬼殺咁嘈,大佬呀雖然個環境係無咁嚴肅姐,但係點樣都係一個office靜D得唔得,仲有點都係一個office 希望你唔好用公司D電腦上網打機,同PSP啦,雖然你係無乜野好做,上網睇下新聞都得姐,比D客見到就唔係咁好啦...又有條蛋散不停講電話,D內容來來去去都係D好掛住你....而家好悶無野好做......如果咁無聊就快D收線啦.....而我又好唔明點解佢地又唔洗著制服,求其著件FUJITSU 嘅T-Shite 都好過佢地咁古零精怪,見到都唔開胃呀,話晒都要招呼D客,唔似得我柄埋個出卡啦位係咁做,仲有公司一向都對我地D員公好好,個雪櫃可以用常滿來型容,飲品同餅乾係比我地免費來享用,佢地就當正自己屋企咁,有4個人一日飲成3,4包,飲完又唔清理,呀姐見到都拾左幾次,之後都唔幫佢地拾,最終係我個垃圾桶變左常滿啦,大佬休息室有個大垃圾袋家.........當真係飲晒嘅時候,仲講(九菜無晒野飲添)喂喂唔係老馮有野飲家,最最最緊要係懶到呀媽都唔認得,11點鐘返到來,1點鐘又唔見人,3點鐘先出現,5點半又唔見晒人,可能佢地係約左時間,但係都唔好咁過份啦,好啦通知佢有客上到來,又好似唔係好願動身咁,話要打埋個GAME先...大佬呀請你返來打機呀.....。如果這幾條蛋散代表新一代,咁代表新一代係乜.........

14 則留言:

Dicky Chan 說...

呢d野
簡單啦
搵d第三者用唔同ip出email投訴喪插,咁佢地就會做野。
你第一個可以找我...我最叻打投訴信

Ki. Yee 說...

唉, 現在新人代真的好唔掂,現在我公司都有一個係咁。

他們的中文水平仲好差... 只是寫FAX 上大陸, 全寫口語化的, 仲係勁寫錯字(寫晒同音字) 例如:請覆查打模做好了沒有?他可寫: 打模是否有沒有做好尾? (尾是同音字,又是否又有沒有, 都唔知想講咩) .. 真係俾佢吹脹! 教佢又牙刷刷講知知知, 轉頭又做錯晒。

所以我地決定"炒"佢!

JACK 說...

其實我D中文同英文都唔係好得幾多,睇我個BLOG就知啦.....哈

ivan 說...

新一代真係打份工夠錢玩就算架勒...
長遠點?佢地會講..
咩點喎..遲d先算啦...咁長遠!
當多d第二d野做..又講..嘩..做咁多野架..
請我時我諗著無咁忙先做架咋...
咁忙..搵個份好過lu...死未^^

Ryan 說...

我公司都有一兩個"好食懶飛"心智未成熟既成人,一日到黑痾尿同去水機前飲水,成日死蛇咁,琴日仲係我個位附近訓覺,我同另外一個同事當然有借意話佢啦!

我覺得如果佢係part-time不妨話佢地,叫佢地蛇遠d,唔好阻住晒!

JACK 說...

同佢地講野都嫌浪費我D口水

匿名 說...

哈哈哈…睇完之後,笑到我死。
我totally agree what you said,佢地真係…………
我成日都唔明,點解公司唔請過另一班好少少既人。

JACK 說...

你地係咪好有同感呢....我估公司都無乜邊個人中意佢地 家啦,由其是果個hip hop友,行到樣樣衰衰咁,真係唔覺佢有幾型囉!

Ki. Yee 說...

哦, 你指hip hop友 有好多種喎! 是否旺角個D呀.. 哈哈!!
唔係, 我中文都屎啦,點知新一代仲屎。都唔知現在教育制度係點教人。
仲有, 你真係唔駛浪費口水鬧佢地啦, 費時教曉佢地, 好似你個FD DICKY 講, EMAIL 投訴囉!

ivan 說...

佢地再下一代會唔會回復4、50年代咁..
唔識字呢...haha...
諗起輪到佢地話下一代就好笑勒^^

ivan 說...

話是話呀...aa佢地睇到我地d中文水平...
都嚇親佢啦^^

JACK 說...

中文水平差都仲有得救,個人懶就好難幫到你.....

JACK 說...

我都好努力改緊,有時又真係唔係好記得點寫,有時又唔個字點打,就變成好多錯別字囉

Ki. Yee 說...

就係現在icq 文法影響下一代, 文法都錯到離晒譜... 全都是同音字。真的累死他們。

雖然我同朋友msn 打字都好口語化.. 但當真正工作的時候, 都能寫出書面化些,起碼國語人都會明白囉!

仲有,現在的青少年無咩責任心..態度都好有問題的。

aa,你是教育界的人仕?