星期日, 11月 27, 2005

理財

昨天同左4位小學同學食飯,無意中講到一個話提有D似比人圍攻咁,有點無奈......個話提係講關於保儉.....

講下本人立長先,我自己本身對保儉其實信心不大,由於負面消息實在太多,好多時聽到買左嘅人得唔到應有保障,所以本人雖然擁有一份保儉,但其實係好基本嘅保障,大約月花$400左右啦......

但當日在場幾位人兄不知月內多少啦,境花費$2,000-$3,000左右在保儉上對於我來說有點兒誇張,我心諗洗唔洗買咁多呀??一出糧咪無左一節???佢地都二口同聲話咪當儲蓄囉,到左40-50歲就可以得到唔知幾多百萬,同埋當你有也事都有錢攪掂,睇醫生有唔洗錢,可能仲有錢賺...到時你想買都買唔到呀......睇來你咁中意夜蒲,只係會雇住眼前嘅享樂,唔會為未來打算.....

但係咁喎一出糧D錢咪比人宅死晒,咪無晒D流動支金,對方回答 車後生仔洗幾多流動支金呀,唔好話你中意洗錢,

但係咁喎如果你想報野讀,一次過要出幾萬元,咁你點比呀??又或者突然有個好幾會合資做生意,咁唔通要等到你40幾50歲先有錢做,咩幾會都無晒啦........之後一陣 Dead air.....

總知你係只雇住眼前嘅享樂,唔會為未來打算啦.....

無端端比他話無為未來打算有點無奈........投資都有好多方法姐,買保儉唔係唯一方法喎,再講報野讀都係一仲投資姐.......

12 則留言:

ivan 說...

me too...顯然佢地睇法係好唔同...haha...
我都係比幾百買保險就算架勒...
幾千又真係好誇喎...
haha...係咪成日可以企係高峰...
收入咁穩定先...^^
除非搵幾皮野..咪唔至在囉...
克制自己洗錢...
每月攞咁多錢出黎買保險..好辛苦喎...
咁呢幾廿年咪會過得唔開心...
唔怪得之,老來驚住咁多病痛喎...

我覺得取過平衡咪算囉...
又唔駛唔買..但又唔駛買咁多囉...^^
唔通真係保險至富...haha

JACK 說...

係啦.....

做人做到咁為也???可能未到40幾經已丁蓋,咁咁辛苦為也???

ivan 說...

買樓或者投資股票我覺得重實際^^
..haha...
邊個可以講到比我聽,我可以有幾長命先^^
唔係唔諗將來..但唔覺咁係最好囉...!

JACK 說...

咪就係

匿名 說...

的確你俾以前大洗左,但又唔算係太過份,而且平日做野咁辛苦,買d野獎勵下自己都好應該吖!又唔係偷又唔係搶,又有俾錢屋企,自己揾既,鍾意點洗咪點洗囉,洗咩理人點諗!

匿名 說...

hey, i'm back! how r u, man?
gigi

Ki. Yee 說...

我都是剛幾個月前買保險。我買只是為我家人有保障.. 上年因入院,覺得自己無為家人做過D咩.. 之後都立心去買保險。

你講你D FD用幾千蚊買,又好似誇張左D喎!除非佢地都月入幾皮野就當然無問題啦。 但你講儲蓄保,只是為自己晚年生活有保障。咁平時係公司供的MPF. 都是同樣啦。有時,你想後生做下生意仔,又想買樓.. 咁又好似俾保險札死晒。

保險都是盡自己能力啦。^^

匿名 說...

買4/5百果d夠喇下話,加埋個醫療保都唔駛700喇
每個月2千幾hahaa俾人袋晒,ꅁ我寧頭中2駛下錢,冤枉來都叫由自己瘟左去,ꅁ唔得咩ha
無左再搵過!
算吧喇,人各有志

Dicky Chan 說...

哈哈,買保險?我買,一份囉,真係當保障,唔加儲蓄,齋掉入咸水海個隻。月供2百幾之嘛,就同個d 五百幾連儲蓄既保費保相同既野,淨返d錢要來供基金就算。保險是需要的,但當儲蓄就自己蝕底(唔係保險公司搵你笨,明買明賣)。

JACK 說...

如果當晚有咁多人
支持我就唔洗咁濫价啦....

匿名 說...

哎呀…我睇遲o左啦﹗
我想講其實買樂器搵我男朋友買應該係可以平好多……

JACK 說...

嘩你足足遲了一個星期呀.....哈