星期二, 11月 29, 2005

觀點與角度嘅分別

在創作嘅行業中觀點與角度係最難得到平衡嘅一環,就正如自己設計了某張小冊子相當滿意,但其他可能會覺得無乜特別,又可能做了令一張小冊子,自覺尚有好多地方可以改進,但係其他人就讚不絕口,什至令件貨大賣.......到底係咩原因呢??

咁到底要靚定要好賣呢??如果要好賣咁到底靚嘅DESIGN會大賣,定唔靚又好老土嘅會大賣呢??到底要大大標題個個字都用紅色,成張D顔色撞到9彩先好賣呢,定係好有mood 好有style 好賣D呢??到底D客係咩心態呢??.......好多問題

做左咁耐仲未識答

6 則留言:

JACK 說...

又幾有道理喎

ivan 說...

我諗睇你sale僅個樣野係乜野啦...
因為design吸引客人既係第一眼...
內容係咩先係最緊要!
一般客人著眼點都不在看design得好唔好,
反而好唔好係行內人既著眼點!

呀sir成日叫我地代入客人心態去諗,
boss同sales都係緊貼市場既需要.
未必有design眼光..
但就知呢樣野買唔買得咋^^
減低風險囉!!

可能你大大隻字寫"清貨大減價
notebook 2折",就已經大買!
所以我覺得兩樣野唔可以混為一談^^

我地都係跟著大氣候走...
跟唔到就要自己走...
好現實^^

匿名 說...

嗯~我可以用前輩身份講~
做job既話~客就係老細~佢俾錢你~佢要咩design都得~吾理得土吾土~
除非你經己出左名~你俾咩野個客~個客都buy你~又或者你自己做埋sales~直接同客傾~有機會說服到個客~但當然個adv.出左街~衰左的話結果當然你知會點~
我覺得如果個design又靚~又賣到錢既~就當然最好~但要自己ok~個客又ok~就要花d功夫~
不過我覺得你地後生仔~有機會盡量堅持d~又話者吾好怕蝕底~花多d時間俾多一兩個design個客睇~機會係自己爭敢~努力~

JACK 說...

多謝大師兄,指點迷津.....哈

ivan 說...

大師兄即係大師兄..
終於出手教路...haha^^

匿名 說...

design呢樣係好講市場的,市場要求什麼就是什麼,你可能認為不好,但人們認為好,你無話可說的