星期二, 11月 22, 2005

有感而發(愛情污點)

戀愛就好似一件衫咁,當你新買返黎嘅時候你好有新鮮感,之後慢慢舊,可能新鮮感有所減退,但係就多了一份長久嘅感情,令你一直都唔想放棄佢,可惜有一日當你在鏡前發現佢有一個小污點在心口上,果點小污點並不大,也不大顯眼,當時你會埋怨自己點解咁唔小心,有點埋怨,但係當你繼續看著鏡子,你嘅目光經已不再看他一直引以為傲嘅圖案,和多完美嘅 CUTTING,反而目光只會停留在個污點上,而且個污點會不段不段放大,直到一日你無發忍受,張佢為棄........

PS 今日放工在家樓下碰到個FRIEND,講開佢早前抄車事件,佢係一個電單車車主,果次意外可以算係不幸中之大幸只係擦傷左小小,賠錢就事小,傷到自己就唔好啦,而身邊亦有多人擁有電單車,在此希望身邊有電單車車主,小心小心

7 則留言:

ivan 說...

係喎...我由細到大都有"貪新忘舊"傾向!
咁又是否正常呢?

食野我可以食黎食去個幾間..或者都係食同一樣野..日日如是都得!

但一講到買野,就新既黎、舊既去!

我明知自己貪新忘舊...
咁...我就用最蠢既方法...唯有唔買新野!
等舊既野用到好舊先...再入新貨!

咁...又是否正確做法呢!...^^

JACK 說...

ii 無一個方法係完全正確,但最低限度此刻係正確

AA咁到底幾多愛先可以溶解到呢....

匿名 說...

冇話幾多,多同少唔係去控制.

咁會唔會係溶解到就叫"愛"??

frankie

Ki. Yee 說...

「愛」 人.. 又點會同衫「愛」是一樣呀!

你指"貪新忘舊" 對物件來說, 我估好多人都會一樣, 有新要新, 除非那一樣物件是很難得到又或者世間上獨一無二同好有記念價值。
aa 講得對的, 你對衫只是「戀」.. 都未去到愛的階段。 真的好愛它, 你就會不介意有少少污點.包容下去接受它。 假如你用另一個想法去看.. 因為你不小心令它有少許污點, 就是呢一個污點令它是獨一無二.令你更珍惜它.. 這樣就証明你好「愛」它了。

Ryan 說...

無論好與壞都係大家共同既經歷同回憶,如果當有唔開心既事情之後,大家決定再走下去,我就唔會再諗之前d野有幾好or有幾壞,我只知道,呢一刻我愛誰。

匿名 說...

又或者可以咁講,如果你真係好愛個件衫,即使佢有污點,唔可以再着都好,你都唔會遺棄佢,你只會驚自己唔少心會再整污糟,所以好寶貝咁將佢收埋。有時間你會拎出黎睇下,可能會怪自己當初既不小心,對件衫你會覺得可惜,但亦興幸佢仲係你身邊...
正所謂"新不如舊",有好多野都未必係新既好!

JACK 說...

雖然愛可以變做洗衣粉,張污點除去,但係當你發覺,無論用幾多都仲係咁.....到時候個結果都會係一樣

在愛情角度上你可以係物主,亦可能係件衫,角色隨時可以交換.....