星期二, 11月 01, 2005

一個唔同嘅感覺



今日放左工,一條友走左去睇戲,本來都想同朋友去䏲,可惜我太遲報名,人地都買晒飛,為有自己睇啦,不過都無所謂一個人睇都慣了....

今晚睇嘅係(怪誕屍新娘),都幾好睇,D detal位做得好好,做型十分突出,亦好有個人風格,但兼故事過份簡單,以至發輝幾會有限,而描寫感情方面未見細至,未能令人有好touch嘅感覺.......

而我本來想講嘅唔係套戲,反而係我一個人睇戲,本來一個睇戲我都慣左,但係原來發現,雖然以前係一 個人睇戲,但係背後係有個人一直在心中支持住自己,而家又係一個睇,背後果個人消失了,換來嘅果一份空墟係前所未有........

5 則留言:

匿名 說...

我都經常一個人睇戲~感覺都係怪怪地~不過吾關背後有無人支持或等我返~而係睇完一個人走下後樓梯的感覺好孤單~套戲好睇吾好睇都無人同我即時分享~
不過~~都習慣了~~

JACK 說...

咁又係....
:)

ivan 說...

我習慣左一個人睇...
我就鍾意係戲院睇多d...
音響同投入感會強d...
不過呢輪無時間...無乜睇過..haha

匿名 說...

我只試過一次一個人去睇戲,果次係好唔開心o既情況下,遊完巴士河,再獨自去睇戲,睇左套咩戲都唔記得。今天的我,活得很快活呢﹗

講番套戲,1/11都同tammy去睇左,覺得套戲似怪誕城之夜(The Nightmare Before Christmas),才想去睇,但相比下,沒有我預期的好看。

尤以感情線上,絕對是敗筆。維特好像對愛情一點也不堅定,決定跟女屍結婚,最後簡簡單單的就回到維多利亞身邊,既愛維多利亞又為何肯娶女屍呢﹗

JACK 說...

無錯,我都有同感,既然佢地從未見過面,點解又講到感情好深厚咁,好似有點兒快左小小.......