星期四, 11月 24, 2005

愛情生忌

1124係一個好特別嘅日子,10年以來這一日都係一起渡過,由讀書時嘅簡單渡過,又或者近年嘅浪漫晚餐,都一一令我從新憶起,不過從今年開始要習慣一過人渡過啦.......時間過得好快,事隔經已兩個月啦,看似曰無其事的我,其實一路都無平靜過,每次再返看餘下僅有嘅短訊對話,都令我............

望對方以後能好好保重身體啦.....

7 則留言:

Ryan 說...

我都試過哭得死去活來,好似為一段情埋葬一樣。

匿名 說...

用你既放法都釋放出來----傷心.

f

Ki. Yee 說...

就是當愛變成習慣... 雖然你呢排是很不開心.. 但你努力去面對呢一個難關, 去習慣番新的生活。

"時間能沖淡一切的"

努力去面對你的將來。 搵朋友傾企亦能舒法自己唔開心的事。

add oil!

匿名 說...

「每次我覺得心痛的時候,我也是由它痛至最痛的時候為止,這樣,很快就不會再痛了。」

我都好有印象呢句!真無work嫁!

匿名 說...

sorry!打錯
係"真"係work!

purpleaileen 說...

人會有好多經歷,將來回望,難過既時間會令自己成長不少。

亞君

Dicky Chan 說...

痛過
到左呢D日子你已經唔識得再痛既時候
你痊癒了。

但你想唔想失去痛的感覺,又係ANOTHER STORY。