星期二, 11月 08, 2005

請給我多一點時間??

唉....日日比人追到瘦,日日都有D又新又趕嘅野跌落黎,本想做夜D先走,但係又比揸匙人趕走.......上帝可否比多點時間我呀????回家後仲有工課未做....死未.....

7 則留言:

Ki. Yee 說...

有野做好過無野做呀! 加油~^^
仲有, 你一星期返一日堂, 都有好多功課架?

JACK 說...

多就唔係多,不過都係要用時間造.....

Dicky Chan 說...

中國人的公司
一般也是這樣....
可悲

匿名 說...

我公司D DESIGNER都係成日OT∼我有時都好佩服佢地可以晚晚捱咁夜∼HA∼
(細細聲:我都係做DESIGN∼但好多時都吾OT∼有時仲會早走添∼)

JACK 說...

有得早走咁正...

匿名 說...

hehe……原來這是你的日記。

JACK 說...

咁都比你找到.........勁