星期日, 11月 13, 2005

音樂停不了



之前都同大家講過關於一個由日到夜嘅音樂PARTY,今日終於坐言起行參加了。今次嘅活動都係以ROCK為主,間中都會有D另類音樂,如非洲音樂,DJ 等等.......大部份人都係外國人80%左右啦,中國人都係得好小數,可能香港人唔太好ROCK,又可能無明星掛,老實講無一隊野我係識嘅,又無一首我係識嘅,但係氣氛同環境都令我相當難忘......

下午3時約同友人RYAN到達維園,Party 剛剛開始,開始時剛有非洲鼓表現,當時未係有咁多人,有好多空位可以比人大字型咁躺在草地渴著啤酒,享受著日光,享受著音樂,確係非常舒服,當時發現原來好耐都無試過坐在草地上啦,.....之後更大跳非洲舞度,好似青蛙咁十分搞笑,慢慢開始入夜人越來越多,音樂亦開始升級,越來越ROCK,身體開始能不由自主地UN.......一路去到8:00可以話係一個ROCK嘅高潮,當時台下經已集合左一大班人,在強勁嘅 band sound音樂下,個個人都HIGH到不得了UN個不停,當時情境,真係有好似至身外國露天音好會咁非常真實,一向都想試下這重知味,估唔到香港都可以感受到........

ROCK高潮過後,換左位DJ同MC 上台捽碟,開始時又話個DJ點勁點勁,又話世界頭53位,就睇下你有幾勁。一PLAY隻歌果然真係有料,令人目定口呆嘅捽碟技術,加上強勁節拍,個身體又再次不受控制,全場人士跳過不停,在維園有幾百人一齊跳舞確係相當壯觀,現場氣氛又再次去到話潮,直到完結...........

經過這次音樂活動,確係令我大開眼界,亦對我嘅音樂路途有所得著。完全係屬於音樂嘅一日,換來比行山更嚴重嘅疲累,四跂都動到無晒力了,但我相信下年同樣有咁嘅活動,一定會參加......

在場中撞見公司同事KENT同DANNY,一同打地餔享受了完美嘅一晚.....

3 則留言:

匿名 說...

好似好好玩咁,我又想去囉﹗

JACK 說...

要等到下年啦.....

JACK 說...

開頭就公司同事,之後Milk都有大幅報導.......在最星期前都有POST過條 LINK出黎家..