星期一, 7月 31, 2006

朋友

由細到大都無變過.......我對同你嘅朋友關係好失望呀...........

9 則留言:

Ryan 說...

咦?

匿名 說...

人地話三歲定八十ma!
不過由細識到大嘅朋友一定要珍惜呀!

匿名 說...

你一定對佢有期望, 所以先會失望, 有時要看開點, 若果你還珍惜

JACK 說...

re Ryan:...中呀...

re 八仔:....無計品性難移.....

re 藍海星 :真係唔會再期望.....佢會做到D乜.....

Ki. Yee 說...

又要同唱番Eason 首最佳損友首歌!!

"問我有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透
被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日最親的某某"

好多時,每個階段都有不同朋友!!

Ryan 說...

to jack: "明"哂,大家對佢都灰左!

匿名 說...

haha,唔係咁明添,kaka...

JACK 說...

re 姬絲 : 又未到變仇人....不過無咩事唔會點過找佢law

re ryan :....唉

re 狒 :知小D你會開心D ......

purpleaileen 說...

我又未到咁灰...可能我耐力夠。