星期日, 7月 09, 2006

釣釣釣釣...釣墨魚

約左班朋友仔一行26 - 27人一同前往釣墨魚....當中我只係認識7-8個左右,其他果D就完全未見過....7 :00 TST 出發一路向東行......到左將軍澳對出海面停下...開始釣......

其實今次都係第一次去釣墨魚....經朋友指點之後發現其實係完全無技巧可言....只係靠負6勾佢上黎......昨晚就好好彩咁釣到兩大條.....成積經已係幾好架啦....有好多人都係食白果咋.....最後食埋D戰利品.....鳴金收兵........

22 則留言:

JACK 說...

墨魚刺身就真係唔係好夠瞻食.....只係食左一件...熟左果D就真係唔錯......

ivan 說...

一定係-6先得..好明顯無運~haha~
一係d墨魚肯定係比雞泡魚趕走哂...
連雞泡魚都無條..
成晚只係手沃沃同賞月~
好彩中場走去填肚..實際d~呵呵~
邊有可能一個人釣十幾條架~離哂譜..haha~
佢可以轉行囉~
轉行釣金龜..唔駛做~^^

匿名 說...

哈哈....
jack同ivan就係回程時坐船頂兩位黑依男士呀?!

一樣著黑衫....好似孖公仔咁...

匿名 說...

我今次收獲算幾好,三條雞泡三條墨魚。
仲有係咁來以來都釣唔到金龜,釣得條水魚唧﹗好過食白果﹐哈...

JACK 說...

re 北 : nice to meet u ....你認得我...but 我唔知你係邊個喎......

re 爆格 : 唔洗食白果經已算係咁架啦....

匿名 說...

咁我就--66咁釣左5條墨魚3條雞泡.有條仲半路俾佢走甩左..
墨魚刺身真係好好食..好食..好食..

匿名 說...

白灼~真係唔錯,下次你打鼓助慶應該會有好好收獲呢~

JACK 說...

新朋友門nice to meet u.....都係果句...分唔到你地邊個打邊個....ha:)

匿名 說...

做咩話我食白果呀?我有釣到。。。。。雞泡架!噓∼

JACK 說...

釣雞泡...要扣 2分.....haha

匿名 說...

阿蛇你個BLOG突然好受歡迎喎!!!
見你地都玩得咁開心,咁就好喇!!

生墨魚原來真係食唔過.....~___~

匿名 說...

係丫, 兩條真係唔錯啦~好滿足呢~

匿名 說...

摸摸摸摸 摸到黎


上面果句係對番你個標題架!
係咪對得好公整呢?! 呀哈哈!

隨處摸到此一油!

ivan 說...

"墨魚"對"到黎"
應該扣分..唔合格..呵呵~
如果改為
摸摸摸摸...摸小魚
就有分加~公整~

匿名 說...

哦...原來你係阿蛇...唔知你記唔記得我...可能唔記得lu...

JACK 說...

re CRYSTAL 返到去你有肚痛咩?

re 小魚 第一次有得開齌都經已好開心加啦...

re 隨處摸 ....又真係唔係太公整...haha...nice to meet u

re 挪亞 咁你比Dtrips我至會估到架.....:) nice to meet u too

匿名 說...

Jack, 係鍾樓等人時, 你同水晶來到, 我地問你係邊位時, 你話係教水晶打鼓的阿sir呀 (白T-shirt, 長卷髮的) ^^

JACK 說...

ha sorry 都係唔記得...有無D果日嘅相睇下...或者會1有D印像....

匿名 說...

哈佬~ 我又來留吓言先..
鼓蛇
我知你就是有兩支drum stick 果位黑衣人...
不過都唔識分你同ii...>_<"
太太太似喇...
我好成晚似冇同你講過一句...哈哈

匿名 說...

好多人食白果....你係咪話緊我???
我o個晚都好似無同你講過嘢woo,哈哈!!!

匿名 說...

喉核99%似

ivan 說...

我學埋鼓..應該可以攞埋個1%..
照咁樣推論落去..我呀媽會認錯仔~haha