星期二, 7月 25, 2006

death Note Movie Trailer



令人期侍......

PS:點解會用左隻 red hot 嘅歌做trailer嘅配樂呢???有點古怪.....

8 則留言:

匿名 說...

最似係隻死神....
l都似架...

呢套一定要睇呀!!!

(我都雀得夜神月樣衰左...)

JACK 說...

夜神月肥左小小law....其他 角色都幾ok

匿名 說...

海砂靚過漫畫喎~ 不過夜神月唔係好得啦~

JACK 說...

有同感...E原來你都有睇開喎....

匿名 說...

咦,原來有漫畫ka?
搭唔到咀tim!
我只係認得有一個係鐵人料理嘅主持咋por!

匿名 說...

jack, 我發覺自己真係另瀉慢人一拍,原來您都喜歡playing drum,我好想立即租間鼓房玩返下....咿...仲離左題.

咁有冇玩sixteen?

Ryan 說...

暫時認唔到真實版他們的樣子,我較有興趣知誰演松田?hehe

JACK 說...

re 八仔 : 我都算了out架啦...而家至黎果套漫畫..

re be蛋爸 :你都有玩開??無玩開sixteen喎.....

re Ryan:唔知呢...無乜公開過喎...