星期二, 7月 04, 2006

新人

公司連續幾個月入左好幾位,年約22~23歲嘅妹妹仔做新同事......青春無敵天真活潑....更顯我地D舊人...老了....

14 則留言:

Ryan 說...

廿幾歲人,跟他們差不多吧...

Ryan 說...

即使你認,我可不認呀!!

匿名 說...

嘩~你咁都叫老,我呢D咪就快聞棺材香?﹗

JACK 說...

.....見到果幾個妹妹仔...岩岩大學畢業....思想幼嫩單純.....爹聲爹氣....從那個角度都不覺得有22歲.....

匿名 說...

haha,你就正啦有妹妹仔睇,點唔點先,kaka...

Ki. Yee 說...

青春無敵天真活潑年約22~23歲嘅妹妹仔!!!
對你d男仔講..不是會醒神d咩, 哈哈~

睇下有無一個合適對象~

purpleaileen 說...

我都係廿幾歲,仲係唔係妹妹仔呀?????

Ryan 說...

to 姬絲:
我"想"jack已定了對象,正因如此,無論少女們如何嬌嫃可人,都不能打開他的心扉! :-p

Dicky Chan 說...

你成熟有味道,妹妹仔定必向你投懷送抱,嗲多你幾野。

JACK 說...

樣都ok...but too young

ivan 說...

青春無敵~

匿名 說...

.........重請吾請人呀.........hehehe

匿名 說...

hee...咁咪令你更有衝勁返工law?!

GG

匿名 說...

咩TOO YOUNG呀!!
你好大咩?