星期三, 8月 02, 2006

me


近日發現,原來一路都沒有放過家中這大玩具的照片上來.....練鼓地方.....(偷拍片段)

ps: 祝我的呀sir....日本北海道出show 成功....

14 則留言:

Ryan 說...

被"偷拍片段"騙了,原來只是相片! :-p

講了多月,還是玩不到你這玩具和探仔仔...

匿名 說...

你阿sir好後生喎!!!

你套鼓,唔知好唔好玩架呢??

匿名 說...

電子drum set同真drum set 嘅位置係咪唔同? 打返真鼓會唔會唔慣?

JACK 說...

re ryan :....你上黎我會好大工程架.....起碼要執幾日

re Crystal:係呀...30幾歲姐...不過打鼓打左10幾20年

re 八仔 :樣樣都係細小小law...真鼓會好feel 好多....初學者玩真鼓先會好D....

匿名 說...

點解要一邊面壁一邊玩既 ? 背部向牆會否舒服多了 ?

Dicky Chan 說...

賭神的背影呀。

ivan 說...

似你背影多d喎^^

JACK 說...

re 小魚 : 慳位Dma.....

re dicky : 你果張靚D...

re ivan :正是

匿名 說...

這就是你的小band 房..haha

GG

匿名 說...

WOR! 我頂,有部正野可在屋企玩, 我得部yamaha drum kit都唔想玩,好冇feel,不過佢幫我做過IVE英文功課.

呢部係咪ROLAND? 個Snare drum的feel都幾好,睇睇下想再夾返band.

咁您識唔識小雲?佢好堅.

JACK 說...

re gg : 只係鼓房姐....

re be蛋爸 : ROLAND貴D,但始終都係好D...個網面Snare 打落去好feel D之外,隻手仲會無咁痛....小雲好似聽過...but未見過.....

匿名 說...

你件大玩具, 我以前都有玩過, 手腳好難協調呢~

匿名 說...

打鼓會不會好大聲架? 好似話打得興起, 連支棍都會爛架喎~

JACK 說...

通常係打到蝕晒就會斷啦...一般都好小....