星期五, 7月 21, 2006

DU 10次地鐵

原來一次過DU 10次地鐵係咁過引.........

17 則留言:

匿名 說...

我知一星期du十次有kitty送, 咁一次過有乜咁得意呢? 可否記分享吓?

匿名 說...

係囉...做咩一次過du十次地鐵呀?

匿名 說...

haha,你唔係為左換kitty而一次過du十次地鐵瓜,kaka...

匿名 說...

玩野呀死o靚仔,同一張卡一次過du十次都係收一次錢,係度玩du機﹗?

JACK 說...

re ALL : 更係換hello kitty 至DU 10次啦.....其實基本上我日日都係搭地鐵返工,經已有女同事叫我幫佢換kitty.....到左今日收到個友人電話,原來佢又想換喎... 咁咪要du多10次law......

不過原來幾過引,在A閘入,C閘出,B閘入,E閘出....係咁DU.....幾爽.......hahaha

PS..係佢開到了口至會咁做咋,其他少女唔好亂學...haha

匿名 說...

o係閘口出出入入,真係好忙吓woo!
不過我想問咁du法係咪都要收一個站嘅車費ka?

Dicky Chan 說...

嘩....犀利
俾我
做唔出

如果唔係我女朋友既話

Ryan 說...

喜歡hello kitty的人跟喜歡喜歡hello kitty的人所做的行為,實在很利害!

原來你身邊有很多貓迷!

Ki. Yee 說...

我想問... 同一閘口出, 咁du 一下要扣幾多錢呀? 是收最貴一程$ 定最平架??

我都應承左幫人換..點知只計星期一至五!! 我星期三上了大陸不得搭.. 搞到現在個fd 好失望!!

JACK 說...

re 八仔,姬絲 : 係計最平嘅$3.8 但係如果超時(1小時)就要收最貴.....

re Dicky :係架...仲有邊個人,可以一叫我就即刻做呢...你知嘅..haha

re ryan : 原來真係多到不得了架......

匿名 說...

咦...我媽咪都日日"DU"架喎..你要唔要丫

加茄

匿名 說...

唔怪得知香港人always精神緊張啦

ivan 說...

做闌市~haha~
每隻38蚊~haha~

Dicky Chan 說...

唔唔
係邊個我又冇深究過
個人覺得值咪ok

你呢個行為,啟發我想入多幾手地鐵(066)

JACK 說...

re 茄: 唔洗啦...thank you

re車路仕 :??唔係太明...but thank you your comment

re ivan: 咁好難同你爭喎

re dicky :買得過....haha

匿名 說...

上網買啦!儍仔

匿名 說...

旺角先達實有..
我去過...M記7仔OK都有