星期日, 7月 02, 2006

GET OUT

今屆世界杯我嘅心水冠軍,經已出晒局......本來心水今年阿根亭同巴西最有機會攞到冠軍.....點知...兩隊都係8強行人止步....英格蘭就本想入到4強...可惜又唔生性...比晒機會又把握唔到...而法國隊嘅施單真係好似標童上身咁...一個扭幾個....勁....

到左最後四強,得返德國,意大利,葡萄牙,同法國.......而家真係好難講邊個會攪到冠軍......

8 則留言:

匿名 說...

haha,可能係德國啦,主辦國佔優d啦,kaka...

JACK 說...

....我唔係咁鐘意德國......

匿名 說...

最後可能係德國喇
因為有錢駛等鬼推磨
又買通晒d教練球證就一定贏晒

匿名 說...

睇路線,決賽好大機會係德法大戰,法國有D返生跡象,德國又係主辦國,實打硬!

JACK 說...

好正路嘅分析,幾會都好大.......

匿名 說...

唉..太太太..失望喇
巴西..都唔知做乜, 都冇發揮過咁
原來我地一齊睇個場已經最好睇架啦...唉~

如果German win...我會覺得好假law,
我寧願France win..好似好小小 =(

GG

Ki. Yee 說...

各位.. 你們忘記了意大利嗎?
現在意大利在世界盃上未失過一球喎!!

匿名 說...

咦....
二強....我看意大利機會大d