星期五, 7月 28, 2006

撻Q....

今晚係夾歌時間.......自己其實比我預其差左小小.......發輝上未係太滿意.....好有錯敗感....shit..........

9 則留言:

匿名 說...

今次唔得姐,下次仲有大把機會嘛!!

Ki. Yee 說...

jack... 你成日都講夾歌, 幾時放上你d歌黎聽聽呀!!

JACK 說...

re Crystal :......下次一定會好D......

re 姬絲 :.....我要問下D姐員至得架....唔係我話樹....可能佢地唔想呢....同埋撻晒Q.....唔好獻醜啦.....

ivan 說...

人生有起伏..邊可以重日係高峰呢..haha..
咁先有挑戰麻~haha

匿名 說...

待低位整固,再上試歷史高位啦~哈

匿名 說...

人生總有撻Q時~

JACK 說...

多謝 ...大家.....

無錯...我就係因為今次撻Q...令我更想做好D.....熱血中

匿名 說...

如果每次都得心應手,你仲邊有心機努力去練習丫!
你而家係咪好想快d抽時間練習多幾次,希望有進步呢?

JACK 說...

sure 啦