星期日, 7月 30, 2006

軟硬



未睇嘅朋友...為未影響到你地嘅情緒....可以唔好睇住.....

8 則留言:

JACK 說...

老實講...我聽過佢地嘅CD之後...確係對佢地今次覆合,有小許失望....除左個cover得D之外...歌就好流......簡接令我對佢地個show都不帶有太大期望.....

老實講...D歌就真係新不如舊啦....能夠帶起全場嘅都係一D舊歌,同埋D搞笑講野位...對我而言,唱新歌變左係廁所位.....

揀歌方面,都盡量much晒我地這個age嘅人去睇....就如嘉賓劉華,都係唱返隻 我恨我恨心....就正正中晒個地個age啦....事因有個年紀比較小的朋友睇完話個show 有D悶....其實可能係佢小左份當年嘅共鳴興,同感姐....

over all....我比70分啦...都算係幾開心啦.......

匿名 說...

我下星期二去丫~ 所以你篇文唔睇住~哈~ ^^

JACK 說...

re mcc:一來係這個原因啦.....二來個timming過左.....就係過左....

re 小魚:咁你睇完個show再來睇過law....

Ryan 說...

我看完他們的dvd(cd的另一面),覺得他們以短暫重組作為總結,整體幾好,只是新歌失了手,可能兩人越走越遠有關吧。

匿名 說...

因為佢地覆合目的係搵$$嗎(不過聽人講),其實情緣聽佢地做返老人院仲好過聽歌.

ivan 說...

岩岩睇左..新歌或唱歌部份無野好講~
其實都係想聽佢地走埋一齊講下笑..

講下當年~聽番老舊hit歌~老人院~

就好似佢地初出道..我地由13歲變31歲..
入到去紅館就變番由31歲返回13歲既心境一樣~
呢場係黃貫中+澳門打鼓手(我唔識)做家賓..重番個打鼓手被呀jan玩整估電話..好好笑..
電話中呀jan喊哂咁..佢又信..haha...
總算還了心願聽到整估電話~
氣氛唔差..算ok啦~

出黎都聽到有d人覺得有d失望~

JACK 說...

re Ryan : 一句講晒...為錢而結合

re be蛋爸 :係呀....舊歌好Dlaw...

re ivan :澳門打鼓手係恭錫良....我果係劉華做嘉賓.....氣氛超勁

匿名 說...

我都係覺得唱舊歌個part最正!
GG