星期六, 8月 13, 2005

ipod 之回歸

整左幾個星期,我個ipod終於可以攞返黎啦,第一眼望落去真係唔係好認得佢,因為佢除左個鏡面反光低,用返我之前個低之外,佢個正面同我換左個新嘅面,望落去直頭新嘅一樣,其實我個ipod都用左好一段日子,都有D殘,而家換一換真係好啦....

4 則留言:

JACK 說...

經過我詳細睇過之後,發現部機應該唔係我的......
不過算啦新咁多
:)

ivan 說...

WOW...益你啦...
不過要入過晒d歌..煩

JACK 說...

好快姐,一插入去會自動過晒入去

Ki. Yee 說...

下... 部機唔係你...咁都有?!?

咁同你部舊機轉換個個人...咪好慘!!
佢都一定認唔到部機..."殘左咁多!"