星期五, 8月 26, 2005

改變

唔知由幾時開始,喜愛左孤獨嘅感覺,我都唔知點解,唔係太鍾意一班人浩浩蕩蕩咁出街,食飯,睇戲。而這些感覺慢慢變成一個行為,進入左我嘅生活𥚃面。又可以咁講雖然我而家有好多同事,但係成個月黎多數都係自己一個食飯,有時佢地都會叫我一齊去食飯,但見到佢地成班人咁熱鬧,反而令我唔想去,我都唔知點解,怕要應酬咁多人掛。

雖然我習慣孤獨 害怕熱鬧,但係唔代表我會完全封閉左自己,我都會認識新朋友,一般正常嘅社交都會有,不過一班人浩浩蕩蕩,同埋堆嘅行為就買小見小啦.....

而第二樣係我開始認同做創作嘅路係孤獨,之前睇過好多書,都講過好多咁上下嘅野,本來都唔係咁信,人越大經驗越多就開始認同這一點,最知到自己想點嘅人,就只有你自己,最知到下一步做乜嘅,亦都只有你自己。

第三就係,在工作上我開始越來越燥,在工作上已經唔係好易話謂嘅人,平時玩就點玩都得,到在認真嘅時候,就連女友都無情講.....我唔知係我EQ低左,定係我做野認真左呢,又或者係我主見多左....自己都唔知

以上幾點並唔係針對任何人,易唔係針對任何事,只係自覺有咁嘅問題,係好係壞都唔知,但我唔會刻意去改,順其自然啦.....

8 則留言:

匿名 說...

可能大家都係同一個ar爺所生...
我發覺自己d性格都好似你ar~

卓遠

ivan 說...

我就細過由怕醜、無自信
形成而家既孤獨性格..
我有一段時間去改變,
但都維持唔到一年放棄,
因為真係好攰...好難維持!
但亦想清楚改唔改都好似影響不大!
我就係我^^...
自己無問題又唔影響人咪得囉!

而創作我都係自己諗既多,
因為同一班人一齊諗...我真係諗唔到!
有腦閉塞現象!

工作上燥就...我以前都係咁...
燥到客都唔比面..照鬧(當然係熟客啦)
d人重以為我系公司係有股份..hehe
都係緊張份工咋...你唔駛膽心喎
況且人越大經驗越多..越覺自己係岩囉
我而家無在公司燥lu...
用抽離自己去睇件事..
至於主見呢樣就要學接立別人意見囉..
可能佢未必真係岩...但睇法都會有好多
對吸收同提升自己都有幫助既^^

聽你講完...我地d性格有d似添^^
唔通失散左既brother!!

JACK 說...

突然諗起,其實又可唔可以係咁諗,可能唔係性格問題,係人生嘅一個step,無發避免,易唔知去到幾時先再到下一個step呢....

ivan 說...

係環境影響一個人多d...
BB一出世,
除左小許基因唯傳外,
就係一張白紙,
身邊所有"人"同"事"既影響,
經過五官既接收,
每個人所吸收到既都唔同,
接收能力有強、有弱,
形成左最初既性格!
加上人長大,開始有自己思想同睇法,
西選自己認為"對"既去吸收,
形成今天既"性格"

性格係可以改...只係恆心問題!

我就維持唔到囉!
因為性格形成習慣左,對自己係最舒服既...
要改係難d!唔係唔得!

題外話:
將你放係英國出世,你咪識講英文,
將你放係上海出世,你咪識講國語,
將你放係非洲出世,你咪識講鬼食泥囉^^

JACK 說...

嘩!唔該晒你咁學術性嘅分析...哈
:)

Dicky Chan 說...

呢d係唔係就叫做有性格
或者美化d咁講,叫藝術家脾氣
哈哈
明顯係就極度適合從事藝術創作
要你做sales去應酬就真係......

不過做frd計,我又覺得冇咩所謂,重幾好玩

JACK 說...

個個都分析得好專業

thx

ivan 說...

aa
[唔通幾廿歲人仲紮紮跳咩?]<~~~譚詠倫咪做僅呢樣野囉...haha^^