星期日, 8月 07, 2005

太新之禍


由於我公司部機係新買,所以D Software 都係用最新嘅CS2系列,今日係交ADV嘅LAST DAY,SEND完個ADV比星島,之後就放工,點知佢Call back 我話CS2太新,佢地開唔到個File.....呀......
點算??本書星期一出街,我又唔可以即時SEND過比佢,難道第個job就要(領野).....

好彩事後星島,找到方法開個FILE....咁先無事.....

10 則留言:

Unknown 說...

會開唔到咩?pc版是可以互用的...mac版唔通不行??

JACK 說...

唔知呀....差D比佢嚇死....好彩開得翻

ivan 說...

雖然有d驚險!!
不過新機配新software...
咁新都未掂過....
簡直令人羨慕呀^^
走係時代既尖端!!

JACK 說...

其實都好危家,如果唔係星期一比人丙到九彩........

匿名 說...

Hi ~~你好呀∼我叫RED∼係IVAN同AA既朋友∼好高興認識你∼
我都係用MAC同做DESIGN架∼見到呢個軟件覺得好新奇∼吾知佢有咩功能架∼?係咪要黎做排版既工作呢∼??
原諒我太唐突∼嘻∼

JACK 說...

CS其實佢係Adobe 新系列software 嘅統稱,入面包括illusrator,photoshop,InDesign.....,主要係FOR MAC OSX
,而家以經出到CS2啦...

Unknown 說...

如果你要做排板用InDesign啦,jacky你是不是要tiger,急嗎?如果唔急我回來再給你ok?還有你仲想要什麼soft我可以找找看^^"

匿名 說...

唔洗啦,我試下攞公司果隻番去UPDATA

Unknown 說...

呵~我已經燒出來了..anyway我攞回去hk到時候你要再問我要

JACK 說...

thx Bro