星期三, 8月 03, 2005

公司

返左兩日工係時候同大家文交代一下我間公司,我間公司係一間NOTEBOOK總代理嘅公司,主要Fujisu, LG, ASUS, NEC,嘅NOTEBOOK代理,全公司有大約60~70,可能唔只未有長細數過......當然不乏型男素女啦.....返左兩日都係同我個伙伴共同進退,無也識到新同事,就算有都唔係好認得,就好似門口兩個reciption,佢地好似樣,仲未認到.....
我嘅工作主要係同佢地代理嘅product 做ADV同做單張同POP( 櫃枱嘅STAND),而且又會做一D餐廳嘅MENU,同單張,因為間餐廳都係同一個老細開,DESIGN 部主要係新開嘅,所有野都係新家,我部G5 都係新買,新同事有新機用羨殺旁人,我終於玩過MAC OS X tiger,嘅好玩之處.....

4 則留言:

ivan 說...

聽落好好喎...
公司有成6、70人好大喎..
真係好..有新機用...
又咁多型男索女周圍轉...
咁樣番工好有新氣..實好醒晨啦^^

呢方面我呢一邊一d都唔醒晨喎..haha

Ki. Yee 說...

型男素女.... D女好素架? 哈哈~
咁有咁多型男索女... 真係好~ 真係起碼大家年青人麻~ 一定好好玩, 做野仲好醒晨啦~

希望你做得開心啦~

Dicky Chan 說...

可惜我唔係跟notebook,否則借機時可與你見下面。哈哈

JACK 說...

有緣嘅話一定會見到
:)