星期一, 8月 01, 2005

老豆

今日得閒同左屋企人去飲茶,我都好耐無同家人飲茶啦,由細到大都係我同呀妹先落去搵位,再CALL佢地落離茶樓,今日各色掉轉講起都有D汗顏......
同老豆講開,先知原來佢想買一陪MP3,但市面普遍容量都係較小,容量多嘅都比較貴D,我心知老豆睥性,鮮會對生活有所要求,對自己異常節儉,常省吃省用慳埋慳黎比我同呀妹,要佢花千元比自己實是困難,就算會都會諗過度過忍痛咁買.........
自問唔係一個孝順仔,都未至到係一個忤逆兒,佢咁難得有件心頭好,何不為佢做返小小野以報佢地養育之因.......只要佢地做得到嘅佢地會做,我有何常唔係呢.......

I love u MY MOTHER & FATHER..(當面好難講,化為文字會比較好D)

PS 唔知我隻仔會唔會孝順下我呢,可能咬小我幾下經已對我好左家啦

:)

5 則留言:

Dicky Chan 說...

睇你買邊隻mp3啦
有d oem機平d

7xx有512mb
爸媽都應該夠用。
當然有牌子就貴d啦

JACK 說...

thx dicky infromation

但係我已經買左個6GB ipod mini 比佢啦,佢都係嫌512細,佢好粵曲,成45分鐘一隻,10幾隻歌都已經成GB,
幾誇張...:)

始終都係GB都用時方恨小.....
:)

Dicky Chan 說...

果真係apple用家,俾我,我會送creative 既5gb

JWONG 說...

我知道你都係好孝順,我都好開心,估不到你這樣了解我,總之很多謝你的心意!!!

ivan 說...

WOW....jack你老豆回覆呀...^^
好勁呀^^