星期三, 8月 17, 2005

GOOD MOVIE


今晚因為得閒D,終於都睇左隻買左好耐嘅碟睇,就係占基利嘅“無痛失戀“,其實我之前在戲院都以經睇過,實左太好睇啦,就買左隻DVD,點知買左當睇左,最終留到今日先開封......

套戲講乜,就唔詳細講啦,有興趣就自己睇啦,但係有一點我係好鐘意嘅就係,你對一個人有FEEL,就算洗晒腦無晒記憶,如果有日在街上從遇一這個人,你雖然唔識佢,你一樣會對佢有FEEL,無得解鐘意就鐘意....

5 則留言:

匿名 說...

仆街!都唔知engco係咩公司0黎0架~
我d design咁得,佢今日居然炒左我~
我係alex!

JACK 說...

咁突然嘅??

don't worry man.....
get a New Job ...add oil

JACK 說...

無錯我係好鐘意占基利架,最鐘意係"TRUE MAN SHOW"真係好正,而且佢D高難度表情,真頭係勁呀!!

ivan 說...

呢套我都未睇添..佢既戲我都有興趣架!
佢既表演手法我覺得佢係屬於舞台^^
電視上又略為誇左d...haha...

JACK 說...

乜原來咁多人對佢有興趣??
:)
佢黎緊X'mas有新戲,快D手睇下個MOVIE TRAILER啦

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/funwithdickandjane/

我諗套戲都幾搞笑.....