星期一, 8月 22, 2005

“怪癖”串連

日前我睇到個Blog以“怪癖”為題,寫下自己五項怪癖,並要求看後轉寄五人,令個post 可以串連落去....
準備接波

“怪癖”實碌

1愛在電腦看VCD,多過愛看DVD,因為我用QuickTime Player 看VCD時,當遇到D無對白嘅畫面,齌影景嘅時候,我會以倍速飛走,以便慳時間。

2 無論係我打電話比人,定人地打電話比我,最後果句我都會講 "咁無野啦bye bye" 其實可能人地仲有野講....

3 愛在車上手舞足度,聽住ipod,手手腳腳不停做住打鼓動作,旁人睇到以為你癡左線

4 極之厭惡涼鞋,我出街一定要穿能覆蓋腳趾嘅鞋。

5 無論看報紙或雜誌,都愛由尾果頁開始睇

以上係小弟一小陪份嘅“怪癖”,仲有大陪份未能盡碌,如看後覺得不息,嘔吐,嘔心,頭暈,失眠,等証狀請報警求助
1) 看貼後,請寫5項個人怪癖
2) 然後請再轉貼5個人

下列人士請接波!
AA
RYAN
Dicky
II
Roy

其他人仕亦能參與.....thx

7 則留言:

Ryan 說...

你比人炸comments喎,delete D無聊comments去啦....
btw,我係呢度post我d怪癖?

JACK 說...

隨得你!!

JACK 說...

多謝比面
:)

Dicky Chan 說...

慘...擺上檯
1)最鍾意睇人d blog,不斷click D回覆者的個人BLOG,再LINK去其他回覆者...再LINK.....三九唔識七都睇一餐。

2)搭慣26,去邊都會第一時間去左26號個站企,先再想搭咩車,如果一落到去見26,毫不猶豫跳上去。

3)八達通一定唔過200,怕跌左就蝕晒。

4)每朝起身趕唔趕都好,都會去開電腦。

5)冇

ivan 說...

哈哈...既得意喎^^

1)當我習慣去做一件事時,人地會估我一定會繼續做,望著我之際...我偏偏唔做...要他估我唔到^^

2)電話只開震機,我成日覺得會嘈到人!變左習慣成日望電話有無人打比我^^

3)同一班朋友一齊時,我成日唔講野,鍾意聽野!

4)多數睇戲自己一個睇!

5)自己係車上,成日都留意住各人做僅乜野!
因為會有好多趣事,訓都無時間,重有成日估人地既行為做僅乜野代表乜野!

真係有好多喎....^^

Ryan 說...

什麼是怪癖?是比壞習慣更應除之而後快的行為?
1.只對醜怪的人有性幻想。
2.睡覺之前通常會飲一大杯水。
3.經常在等巴士期間,選擇行路放棄等車。
4.常常想如果可以選擇,我早過自己愛人死先,定佢死先過我,我或佢會冇咁痛苦。
5.諗唔到。

JACK 說...

thx every body
原來各人的怪癖咁得意