星期六, 8月 27, 2005

歐洲電影+荷理活製作+港產片

唔好以為見到個標題就係講一套戲入面有晒以上特點...我只係用左三晚䏲左三套戲....

1歐洲電影 “希特拉的最後12夜“,唔係唔好睇只係實在太長啦,而且成出戲好平,無乜高潮位,有點悶....又可能希特拉同我地中國無乜切身關係,如果換左“廣島原爆前的12夜“,可能會吸引D :)

2我嘅最愛“Nicole Kidman“嘅“判譯者“,睇完都覺得幾好,個massage ok,但係有D亂,有D位交代得唔夠好

3 “千杯不醉“老實講要我比錢去戲院睇確係有D難,見朋友有贈券,唔洗錢咪去睇下。我不抱任何其望去睇,出黎效果都幾好,唔好講個大笑姑婆嘅表現,都係咁上下,有幾個角色係做得幾出色嘅,如"方中信,同肥谷“都好OK,而且成套戲笑位都交到功課,大家一看無防....

以上係小弟看後個人見解,並唔係在扮專家。純粹係吹吹水
:)

3 則留言:

Ki. Yee 說...

千杯不醉“最出色搶鏡就是方中信, 真係好搞笑。 "fax 個email俾你".. 哈哈!!

JACK 說...

係呀係呀...好搞笑...

:)

匿名 說...

冇錯呀..雖然我咁鍾意daniel,但都覺佢依D戲嘅故事冇乜特別...
不過今次都幾好笑, 我笑足全場咁制..hee~

gigi