星期一, 8月 08, 2005

鬼故事

星期六晚,約左CCC同Ryan出去Cafe飲野,傾下計,講下各人近況,傾下傾下講到一D鬼故事,當CCC講到一個關於佢朋友嘅電梯鬼故事時,我同Ryan都有種不寒而悸嘅感覺,大家不約而同地幻想到個好恐怖嘅畫面,我某程度上都係怕鬼,但係又未係好嚴重嘅地步,一般嘅鬼故事都嚇我唔到,但聽佢講完佢嘅真人真事,確係心都寒晒。當時係零晨2:30.....今晚屋企仲要無人,雖然平時都夜蒲慣,但係今晚都係有D唔係好敢一個人返屋企,最終都係去左Ryan 同 CCC個新居,借宿一夜之後都係打機打通宵.....

其實個故事好短好簡單,最驚其實係自己個腦入面幻想果個畫面,本來無事,都型住型住有D野,嚇到自己死下死下...有幾會同大家講講...

11 則留言:

ivan 說...

係呀...自己幻想過係恐怖好多架...^^
而家已經係7月勒...鬼門關開...小心..小心

匿名 說...

really?~ 你咁講已經好驚...但又好想知.. =P

匿名 說...

by gigi
(唔記得留名tim..hee)

Ryan 說...

番屋企小心D啦~~~

JACK 說...

我驚自然會上你屋企訓...哈
:)

Dicky Chan 說...

尋日睇完你既隱形鬼故事
即晚我發左個重恐怖既夢

在7月14出街,全街都係全白衫既人,全部人塊面都係白色.....嚇到痴線....

JACK 說...

咁得人驚...

Ryan 說...

to Dicky: 咁猛?兩個禮拜前我都發左個好怪既夢...(我少發夢會記得)

ivan 說...

其實有邊個真係見過鬼呢...hehe^^

JACK 說...

通常都係D朋友嘅朋友會見到...
:)

匿名 說...

0黎!哥哥保護你~哈哈哈哈!

-alex-