星期四, 6月 23, 2005

女人天下


woman
Originally uploaded by Jacksit.

我之前都講過我公司十個有九個係女人,在一個女人天下度生存真係唔係咁易,今日終於比我感覺到,間直好似金枝玉葉咁,事原係可能某某A女同事講錯左D野,又或者做錯左D野掛...開罪左另一位B同事,咁就慘啦,A同事好似比人當佢無到咁,眼尾都唔望下佢,約LUNCH飲茶都突登唔叫佢,之前A 同 B 都幾Friend嫁佢地,無端端唔知做乜搞成咁???睇黎以後講野都係要小心D啦,唔係死左都唔知也事......

3 則留言:

匿名 說...

哈...呢單野我覺得係個別人士問題,唔關女人多與少既問題事喎,不過講真,我都覺得一間公司如果女同事太多都真係唔係咁好,因為有好多女人真係好麻煩。

JACK 說...

由其事係佢地D突別日子,佢地對你D態度都會有180度嘅轉變

:)

ivan 說...

之前個間都算算地係女人堆到過活..
但又唔係好覺好大麻煩..
可能佢當我細佬仔唔識野掛..haha