星期二, 6月 21, 2005

IVE DINNER

今晚終於可以約到一班一齊讀Product design嘅同學仔一齊食飯,(佢地好忙家,又話多功課又話唔得閒),之前又話好多人,出到黎咪又係得幾個,不過無所謂一樣係傾得咁開心,我覺得大家都開始越來越PRO,我都要努力D先得啦...
:)

成日都見到GIGI,但到今日先知佢原來曾經在ENGO做過,(積係我而家間公司)又正明到世界真細小呀....

3 則留言:

ivan 說...

人數方面我都唔知呀...
呀琪講咋...
haha...唔關我事呀^^

而家忙既原因係...
我set左時間表比自己,
每日都定時練英文同sketch!
想為將來鋪路!
唔好怪我啦...
sorry la...haha

JACK 說...

我唔係怪任何人,只係確係大家比較難約.

匿名 說...

真係搞手... 都唔係我喎~
係GIGI 搞架
我只是負責搵你同Ivan,joe,eric 咋!!

但都無法啦... d人真係好忙麻.. GIGI 都唔想~ 佢有搵MONLY 佢地, SHIRLEY 有唔知發生咩事又走左(我都係剛剛知佢TEL NO. 咋)...

但0個日都食得好開心呀~ ^^
下次再搞過~