星期四, 6月 16, 2005

Hong Kong Style


HK
Originally uploaded by Jacksit.

好耐都無行過書局,上星期行過書局比我見到本叫<香港風格>嘅書,我自命都係一個創作人,見佢平平地咪買左佢,支持一下本地嘅創作,,,,,

作者應該係一位建築師,本書主要係講一D舊嘅建築風格同新嘅建築風格作對比,所反映出嘅問題!
雖然有D位唔係太應同,但都幾有趣...

發覺原來我好耐都無攞過本書睇啦,成日都係睇D公仔多過字嘅書,都係時候睇D文字書啦,最幾年都有嘅,近幾年少左,可能同D書無緣啦,個書名吸引唔到我掛..hehe

開卷有益,如果各位有邊本心頭好,不妨大家硏究一下
:)

6 則留言:

Dicky Chan 說...

得閑去page one打下書釘都唔錯架。
不過自從兩三年前買左兩本書
到而家都未睇過,我已經不再買書。
有時都係睇下一周刊,或者去睇下有冇免費ebook就算.....

JACK 說...

icic

page one 都有去不過去親都係快怏趣趣地睇,好少會搵到o岩嘅書

匿名 說...

我曾幾何時都有一段時間很喜歡買書(不過我是有看的哦!),但近年連閱讀時間都少了,不及以前做全識學生時那般自由自在。但閱讀的確有益,一方面有利於寫作,一方面令個人眼界擴闊,又可以嘗試去理解一下別人的思維。到書店打書釘或者去圖書館借書都是不錯的選擇,免費嘛!呵呵!
一場來到,想介紹一本書給你,不知你喜不喜歡這類書。
玩物「哲」學,作者:張信哲
我本身對古董等東西沒有什麼認識也沒有什麼喜好,買,全因為是張信哲所寫。但閱畢後的確對古董有少許的認識,而且也略略體會到收藏古董背後的意義和哲學。
http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010269984

JACK 說...

aa wellcome to my world

and thx your comments

ivan 說...

aa
妳而家大部份時間都係廚藝方面!
僅係無時間睇書啦...haha
問廚藝應該有問必答啦!
幾時開番間呢?

匿名 說...

ivan,未整野食之前都少左啦....
開番間?你打本俾我呀?哈哈....發夢果時或者會開,你有冇睇情迷黑森林呀,分分鐘連間舖都俾人燒埋呀!哈哈