星期六, 6月 11, 2005

好多野以經唔同以前

今日咁o岩係端午節又咁好天,就約埋一班好友去游水,目的地係大浪灣。其實今日玩得都幾開心,又有太陽又水清沙幼,不過比我碰到兩個好耐都無見過嘅朋友確實係令我個心沉一沉。

之前大家感情可以好好嘅朋友,但到左而家可以完全唔同晒,又未至於唔打招呼,不過咁耐無見,一見到反而有點怪,其實我幾時都覺得一對朋友可以好friend咁一齊,全因為現在這一刻大家都有共同嘅嗜好,但終會有一日大家走嘅路會唔同,大家總會慢慢分開。可能因為咁,我同佢就越分越遠,遠到好似一對極端咁,大家見到完全唔知講乜好。佢確實係教左我好多野,令我轉變好多,到左今日變成咁確實有點可惜.....

而第二個朋友係我會經傷害過嘅人,比我見返又係完全唔知講乜好,而對方比較大方仲主動同我打招呼添,可能係我諗得太多啦...好多野過左就算啦.....

可能有D人會知我講緊誰,唔好問過左去就算啦.....



ps:而家我以經重新set過個BLOG,而家唔係blogger都可以留底D comment 比我,希望大家擁躍發言thx

5 則留言:

Dicky Chan 說...

1.)冇野既!!其實朋友係可以好易走番埋一齊,共同嗜好應該仍然存在,只係可能由於太耐冇見,唔知點先可以打開到一個共同話題遮。

2.)冇咩既,咁啱勾起一d收藏已久既回憶之嘛。


真係橋,我都係以大浪灣作為新文章題目。

Ryan 說...

那天我不在場,我估到其中一個誰,至於你傷害那位我就估唔到lu...
sorry...冇直接reply你個post tim.

JACK 說...

多謝各位意見
:)

JACK 說...

第二個人Ryan 你都有見過係女仔黎家...

匿名 說...

又一例子︰男人係小氣的。