星期五, 6月 24, 2005

CARTOON


meerkat1
Originally uploaded by Jacksit.

上圖1係今日公司收到個客嘅卡通公仔,佢並唔係迪士尼嘅新卡通人物,佢係來自南非嘅電視卡通主角.....

我第一眼見到佢嘅時候,第一個反應係 嘩!乜嘢黎家,咁樣衰,成隻四不象咁....再睇埋個E-mail寫乜,先知佢原來係電視卡通主角。

見佢有個名MEERKAT,咪上網check下佢究竟係乜動物,無錯就係圖2果隻乜乜鼠,照計點睇隻鼠嘅實物,都幾可愛呀,唔知點解會變到咁樣衰.....

係咪南非D小朋友係唔同D嘅呢!鐘意D卡通人物都唔會咁普通,正常都係鐘意D 貓呀,狗呀,估唔到會鐘意呢D鼠???

:)

4 則留言:

ivan 說...

但望落樣衰得黎...
都幾趣志得意喎^^
睇佢都應該係烏龍八出..
攪笑個隻..
我鍾意喎...hehe

JACK 說...

可能佢係走D騎尼路線掛
:)

Dicky Chan 說...

另類口味,不過隻野個樣真係....

匿名 說...

隻野都好搞笑... 無毛嘅鼠科動物
搞笑片架~ 呵呵~

喂... 我都有個http://spaces.msn.com/members/kiki510
你可有空睇睇我D野... 但係d低b野多d^^

仲有我都剛剛申請呢個blogger.com
but 我唔多識用喎~ 點post d 野上去架
佢好似複雜過msn space 咁...