星期日, 6月 05, 2005

good bye


puppies_and_dogs
Originally uploaded by Jacksit.

個朋友仔隻狗仔最終都係捱唔住,去左al........
見到佢咁都有D唔開心,事到如今唔好太過怪責自己al,睇開D啦!

其實養小動物,就要有心理準備要佢地會離開我地。可能佢地嘅生存意義就係留一個美麗回憶比我地,只要大家一齊開心過可能就以經足夠。

希望你可以盡快忙記D唔開心野,我知你係一個好強嘅女仔,好多野都捱到,希望係唔好唔開心,亦希望仔仔可以安息啦......呀門

4 則留言:

ivan 說...

我有個問題想問!
其實養動物係一早知佢一定比自己早死!
如果自己死先佢又無人理...咁...!
咁應唔應該將感情放得太深係動物身上呢?
養一隻..又會死一隻..每次都睇住佢地離開!
偒心一次又一次,對人其實會唔會唔健康呢?
人會唔會變得對動物更冷漠無情呢?

Ryan 說...

如果因為怕傷心,而選擇唔去建立新的關係,自己就只活在很窄既的生活圈子裡,當身邊的親朋好友和寵物一個個離去,剩下只有孤獨陪伴自己,我應為這樣是對自己冷血呢!
我相信傷心感覺是會過去的,慢慢你對佢只剩下開心的回憶。

大家對此有什麼意見呢?

JACK 說...

我好同意RYAN嘅見解,逃唔係辨法,如
果有人同你講失恋好慘咁唔通唔拍拖咩

我都覺得開心的回憶係好重要....

ivan 說...

...haha..都岩既!
人生蔥蔥幾十年唔通咩都唔做咩!!
要向好個方法諗!
多謝回覆!!