星期日, 6月 26, 2005

享受遊遊閒

今日嘅天氣真係非常好,好耐都無見過咁猛嘅太陽,天氣好D做乜都突別開心D,醒晨D。

今日和平日很不同,可以完全不計劃今日嘅時間表,只係除住自己想做乜就做乜,睇書,聽歌,睇碟 .......想做就做唔會太限住自己要幾時做完.好舒服好耐都無試過咁,我自問唔係一個太有計劃嘅人,但生活總係要你把時間,計劃得井井有條,工作總係要你限時內完成,各樣各樣這些就正時生活嘅壓力......

其實生活可以好間單,一個好天氣嘅下午(雖然有落雨,不過都好 唔會太熱),一個唔會成日響嘅電話,一本吸引嘅書,一首首鐘意嘅歌,一件件新鮮出爐嘅蛋撻,一位願意陪你平淡,享受遊閒嘅愛人,此刻暫時唔雖要朋友,此刻暫時唔雖要新聞,此刻暫時唔雖要想金錢,都可以令你這日過得好滿足.

that is a beautiful day :)

不過明日就要打回原形,為生活做返凡人,唔知幾時又有得再享受遊遊閒呢.....

11 則留言:

ivan 說...

hehe...享受一下生活^^
咁先係加麻...我都一樣鍾意呢種生活..
我總會抽一d時間咁做^^

只要你想其實就好容易達到..

今日享受僅...就唔好諗聽日勒^^

ivan 說...

活在當下^^

JACK 說...

yes u a right....

但係都係好難學你可以成日放咁長嘅假.....

ivan 說...

hehe...
我盡量減低不必要開支咋..^^

匿名 說...

你地開心,有愛人..我自己一個人..哈哈

匿名 說...

生活其實可以好簡單... 只係你點樣去睇享受生活。

有人會覺得出去食飯睇戲都係享受生活之一, 亦有人會不停瞓都是享受生活....

我覺得... 什麼事都好... 自己過得舒服, 都叫享受緊架~

JACK 說...

茄 其實你只要 OPEN d 就唔難乜男友啦
唔好成收埋自己
:)

kk u a right 咁你鍾意做乜?

JACK 說...

雖然我鍾意這種生活,但我都好鍾意夜蒲
:)我係雙面人呀

Ki. Yee 說...

老實講... 睇心情架

有時, 係屋企睇下碟.. 跟住放縱自己去食下零食.. 都好享受架~ ( 平時我唔敢食~ )

有時.. shopping 完回家途中睇下自己當日戰利品... 我都好enjoy 架~

真係睇心情去而定囉...

但你好慶幸身體有另一個人去一齊分享

匿名 說...

我冇一定要男友喎.自己一個人,有問題咩,尋日買個本開左先知係講基佬既書好攪笑..仲DETAILS 埋D動..正

JACK 說...

睇黎你失戀的唔開心已經過去喎